Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám velké pochopení pro rebelující rýpaly, když bodují smysluplnými argumenty. U mne boduji:-)

0 0
možnosti

Ano i u nás jsou xenofobní trubky, které sice živého migranta nikdy v životě neviděly, ale hystericky se jim brání . Máme tu takové politiky , nějakého Zemana, Babiše , Okamuru, kteří si to uvědomují a velkohubými kecy ty xenofobní trubky straší, aby je ty pak volily.

Zdroj: https://vaclavdlouhy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=688550

Jestli jste to myslel ironicky, omlouvám se, nepoznal jsem to z textu.

A vážně mě už otravuje argument nemáte tu migranty tak proti nim nekušněte.

5 0
možnosti

kurňa, patří pod příspěvek níže

0 0
možnosti

Vážený pane Dlouhý.

V životě jsem naštěstí nebyl přepadený, zmlácený ani oloupený. A víte co? jsem proti zločincům a přeji si tento stav zachovat i do budoucnosti.

s pozdravem

Vaše Xenofobní trubka.

7 0
možnosti

No já jsem proti zločincům taky, a jak to souvisí s xenofobií ?

0 3
možnosti

Smipt proc sledujete Deutsche Welle v rustine kdyz vysila i cesky?

0 0
možnosti

páč nemám TV a youtube mi nabízí zpravodajské kanály v RJ, které mě zajímají, kromě DW, Nastojascie Vremja ( Současná doba - TV Hlas Ameriky v RJ ) , dost objektivní , myslím celosvětově je RTVI ( RTV Izrael v RJ )

0 0
možnosti

Pridal bych jeste jednu otazku: Jak dostat (fyzicky, ne legislativne) ty, jimz byl azyl zamitnut, do zemi jejich puvodu?

4 0
možnosti

no uvádím základní otázky, bez prováděcích detailů

-Na základě jakých kritérii je přijímat, jak účinně zajistit aby se tyto podmínky a kritéria dodržovaly.

Teoreticky : nesplňuješ kritéria-nebereme, tj. ani se sem nedostaneš, tj. není potřeba řešit návrat ( například)

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik