Diskuse

Debatní humus

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Já se dívat nemohla, ale syn referoval vlastně stejně.To, že pan Drahoš pro část národa neobstojí v něčem takovém, je vlastně jen potvrzením toho, že by se v případě štěstí opravdu jednalo o radikální a velmi potřebnou změnu. Která nebude jednoduchá. Protože jsme si dávno zvykli na primitivní formáty a zažitý vkus, v nichž se úroveň co úrovní JE, ocitá v nedbalkách. Pak at se ti, co nejvíc řvou o pošlapávání naší země západem, nediví, že jsme se přesunuli k charakteru země - zemi montoven a dělníků v hangárech cizích firem.

1 0
možnosti

Souhlas. Ale vy se domníváte, že pan Drahoš má zájem se zúčastnit nějaké debaty bez publika, které ho alespoň na chvíli zachrání a dá mu tak čas na vzpamatování. Tenhle přitroublý formát debaty bylo jeho přání.

1 1
možnosti

tu úroveň si způsobil sám kandidát.

2 1
možnosti

...před prvnim kolem jsem si přál jiného prezidenta, po dnešku mám přání, aby Zeman raději zůstal...[>-]

6 3
možnosti
Foto

R^já to vydržela déle ikdyž to s tou korunou mě také dostalo-diváci mi připadali jak fotbaloví fanoušci a řekla bych že kromě ŠUPSI máme u nás v republice i ŠUTPI-Šrámkova universita totálního potlačení inteligence:-)

3 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
7 5
možnosti

Kterému, tomu co papouškoval pár naučných frází? To nebyla diskuze, to byla sólo jízda pana prezidenta. To je člověk na svém místě a rozhodně by tam měl zůstat.

7 5
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik