Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Debatní humus

Estrádní televize moc nesleduji, a tak jsem si neuvědomil, co mě čeká, když jsem se rozhodl dívat na první prezidentskou předvolební debatu. Monology Zemana jsem vynechal, a doufal jsem v nějakou diskuzi . Na TV Prima. Já blbec.

Nevím jak ostatní, ale já to vydržel od 20:18 do 20:34,  dorazil mě vtipně záchodový humor komentujícího estébáka, když hledal korunu.

Možná jsme jako národ opravdu rozdělený.

Kdysi jsem v nějakém pořadu o české šlechtě viděl reklamního odborníka pana Kinského, jak líčil,  jak se snažili udělat inteligentní reklamu na prací  prášek. Zahraniční majitelé agentur nechali průchod jejich kreativitě a výsledek byl zoufalý. Prášku se neprodalo ani o kilo víc. Některé věci jsou tak jak jsou. Pokud vyrábíte prášek na praní a chcete zvýšit jeho prodejnost, tak musíte vymyslet reklamu, která musí být stupidní. Inteligentní reklama na tento výrobek prostě nefunguje. Statisticky doloženo.

Takže počítám, že se zítra dozvím, jak Zeman drtivě vyhrál první předvolební debatu. A nepřekvapí mě to. Televize , které žije z reklam na prodej pracích prášků, je   logicky přizpůsobena potřebám inteligence svých diváků. A očekávat invenci od režisérů reality show a telenovel, utlučených strašákem sledovanosti, je holý nesmysl.

Kdysi , v dobách hluboké totality jsme překřtili naši střední školu na ŠUPSI , bylo to v čest našeho ředitele , soudruha Šrámka , a četlo se to jako „ Šrámkův ústav pro snižování inteligence“. Prostě běžná studentská recese.  

Mám obavu , si, že primácké reality show Česko hledá prezidenta vymyslel některý z mých spolužáků nebo jiného spřáteleného ústavu, který vzal název naší školy vážně. Nevím kdo konkrétně, jiné ročníky jsem moc neznal, ale jeden už se tímhle způsobem proslavil, nějaký Kotvald. Nebo možná někdo z děcek z našeho vnitrobloku, taky už tam jeden už taky tahle blbne lidi, nějaký Faltýnek z ulice Dr.Horáka.

No ale to jsem se zakecal.

Každopádně debata nazvaná Česko hledá prezidenta, nebylo předvolební debatou, ale dementní show pro kozumenty pracích prášků, zejména těch na ovčí vlnu , a tak mi nezbývá než doufat, že ve čtvrtek na ČT režii svěří někomu jinému než režisérovi pořadu Hvězdy tančí,  i když zrovna Marek Eben jako moderátor by mi vadil daleko míň jak Voříšek. A já se konečně dočkám alespoň jedné reálné předvolební debaty. Pokud něco takového je ve státě škol ŠUPSI ještě vůbec možné.

I když je otázka jestli je to vůbec nutné, protože pro  mě osobně je Nezeman jasný. A pro oběti reklam  arielů, persilů a hlavně perwoolu je volba jasná taky. :-(.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Václav Dlouhý | úterý 23.1.2018 21:40 | karma článku: 24,82 | přečteno: 1451x
  • Další články autora

Václav Dlouhý

Spravedlnost made in Putin

Dnes byl v Moskvě odsouzen opoziční politik Alexej Navalný na 2 roky a 8 měsíců vězení nepodmíněně. Nezájem Ruska o světové mínění je samozřejmost, ale Kreml odsouzením demonstruje i nezájem o vlastní zákony.

2.2.2021 v 18:58 | Karma: 24,55 | Přečteno: 521x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Šaškárna Navalného nebo Zemana ?

Naše hradní ztělesnění všeho moudra po delší době opět promluvilo a hodilo mezi spodních deset milionů zase pár intelektuálních perel. Mne osobně zaujaly jeho perly o Navalném.

1.2.2021 v 8:25 | Karma: 28,64 | Přečteno: 851x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Kam ještě klesne Kreml ?

Několikrát jsem chtěl v poslední dny napsat blog na téma další kremelské zvrhlosti, ale než jsem se k tomu dostal, tak režim vyrukoval s další a další. Teď ale klesl opravdu na dno. Pro boj s opozicí zneužívá i děti.

21.1.2021 v 21:21 | Karma: 21,64 | Přečteno: 585x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Svérázy Putinovy diktatury

Dnešní odpoledne jsem spolu s dalším milionem diváků sledoval stream o návratu Alexeje Navalného do Moskvy. Návrat nuly, jak ho označují místních kremlotrolové, byl docela dramatický a odhalil ubohost současného Putinova režimu.

17.1.2021 v 21:09 | Karma: 28,93 | Přečteno: 719x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Návrat ztraceného Navalného.

Tento týden ruský politik oznámil, že ukončuje svoji rekonvalescenci v Německu a v neděli 17.1. se vrací do Moskvy. Leteckou linkou Berlín-Moskva ruské společností s výmluvným názvem Poběda ( Vítězství).

14.1.2021 v 17:26 | Karma: 19,21 | Přečteno: 760x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

V Česku byla opět vidět polární záře. Objevit se může i v dalších dnech

6. května 2024  12:08

V noci na pondělí bylo možné z Česka sledovat polární záři. Nejjasnější byla po půlnoci a poté...

Sražení ženy a vnuček autem má druhou oběť, v nemocnici zemřelo jedno z dětí

6. května 2024  12:02

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Odvolací soud potvrdil osvobození učitelky, která popírala válečné zločiny

6. května 2024  10:18,  aktualizováno  11:36

Pražská učitelka Martina Bednářová, která čelila obžalobě z popírání ruských válečných zločinů na...

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik