Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma R^:-)

4 0
možnosti
PI

Novotný je obyčejný psychopat, falešný člověk. A jak vidno z vašeho blogu vrána k vráně sedá

3 3
možnosti
PK

Pokud má někdo potřebu se vymezovat proti Rusům, jeho věc, stejně proti amikům, opět jeho věc. Nicméně v případě starosty Novotného mám odlišný názor. Rusové a nějaký právník, to mě je nějak jedno, bohužel vidím jen posun v myšlení některých Čechů, Jejichž, idolem se stává vulgarita maskovaná hrdinstvím postavit se stále ještě carskému Rusku. Novotný je ukázkou dekadence a intelektuálního a morálního rozkladu západní demokratické politické kultury, která již není ani schopna se skrývat za kultivovanou fasádu či konzistentní jazykový projev. Klidně ho celebrujte, vy i lid z Řeporyjí a pokud je Novotný členem Občanské demokratické strany, je pouze její vnitřní věcí. Myslím dokonce, že by měl být zvolen novým předsedou ODS. Na české politické scéně je příliš mnoho politických stran. Pokud by jedna z nich ubyla, vůbec by to neuškodilo. ;-D;-D;-D

6 9
možnosti
DR

Pravda. K čemu podávat na Novotného trestní oznámení. Daleko podstatnější je, že většina lidí sama viděla co je zač.

3 10
možnosti
AL

Každý může v tomto státě podat trestné oznámení na kohokoliv - to je podstata demokracie.

Kdyý jsem si přečetl kousek tohoto článku, tak jsem si vzpoměl na zdejší článek pana Jakla: "Vstali noví kádrováci" a který v perexu uvádí: Ano. Kádrováci jsou opět zde. A kdyby měli tu moc, s chutí by dělali i cenzory. Myslí si o sobě, jak že se berou za správnou věc, a přitom netuší, že svým uvažováním úplně kopírují bolševické kulturní prokurátory.

------------

Asi tak nějak

:-)

4 8
možnosti
MB

Jiří Vyvadil je pro mne stavitel Oslího můstku. Ten vede ke vstřícnosti Putinova režimu. V dobách Totality, jsem považoval za vrchol trapnosti pobíhače v šedých uniformách LM a členy Česko - Sovětského přátelství. Chápal jsem to jako potupnou daň své důstojnosti - za kariéru v bývalém režimu .J. Vyvadil - dělá totéž .

Rusko je svéráznou zemí, kterému se nedaří. Problémy stále stejné - ekonomika, chudoba a vylidňování. Viz řeč V. Putina. Ideální by bylo, kdyby Vyvadil usedl na Foldynovu motorku a do země zaslíbené vyjeli. Vyhnout se nástrahám - Bohnické léčebně ... !

Sranda je, že P. Novotnému se podařil Majstrštyk. Ruská Vláda nyní neexistuje a Lavrov je bez funkce ! Řeporyje - Kreml donutily k Ústavním změnám. Novotný je předpovídající - Baba Vanga ... !

8 0
možnosti
AL

Příteli Miroslave, vyslovuji obdiv! V tom věku a přímo z patra R^ skoro stejně jako prezident Zeman. :)

Byť mám jemné výhrady, ale "musel" jsem dát plus, už za tu Babu Vangu!

Pěkné ráno vinšuji.

:-)

2 3
možnosti
JM

Asi takto - s Vaším hodnocením Ruska, popř SSSR souhlasím. Vlastně mě docela mrzí, že jsem tam nebyl, protože v roce 1989 mě bylo 13 let. Takový pobyt na 2 týdny, to musel být zážitek na celý život. Já jsem se musel spokojit s Rumunskem.

Teď k věci. Toho právníka neznám, nicméně je jasné, na jaké straně stojí, takže za mě hnus. Ale i Novotný to s tím výrokem, že Lavrov bude viset, přehnal. Je to starosta, bylo to mediálně vyhrocené téma, tohle prostě patří k diskusi v hospodě u piva.

Jako veřejné prohlášení se to bez debat může vyhodnotit jako podněcování k násilí.

Jistě víte, jaké problémy má jistá mladá žena, která se o dost méně tvrdě vyjádřila o migrantech na facebooku. Hrozí jí 3 roky vězení. Snad to tak nedopadne, ale ať se každému měří stejným metrem. Novotný si myslí, že je mistr světa, tak ať vidí, že není nedotknutelný. Mimochodem - mám raději slušné politiky jako byl třeba Václav Havel, ne člověk, který prohlásil že Ivetu Bartošovou dožene k sebevraždě. Morálku nemá evidentně žádnou. A vést se na současné protiruské vlně je na politika trochu málo.

3 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Karma! Ani se mi to nechce komentovat.

Jen jsem si vzpomněl jak před několika lety dva novináři projevili veleochotnou snahu podpořit oním pánem organizované protesty proti přejezdu konvoje NATO přes ČR. Velice rychle jim vyjevil své plány a velitelské choutky a oni to pak zveřejnili. Dokonale jim sedl na lep! No a ty usilovně organizované "protesty" to bylo tak nějak lidí pět a půl. Naprosté fiasko!

13 1
možnosti
OZ

Je to blázen...nejen že přebíhal ze jedné politické Strany do druhé. Dnes je největší bojovník mimo jiné i proti NATO, a přitom jako senátor ho horlivě obhajoval....

"Já nepochybně dnes podpořím otázku vstupu a přistoupení ČR do NATO," řekl senátorům doslova s tím, že NATO chápe jako bezpečnostní pojistku.

"Je to prostě výzva pro nás pro všechny, jak vážně se nad tím zamýšlet. A říkám poctivě, když vystupují kolegové z Ruska, Ázerbájdžánu, Arménie, tak ostatní Evropa jim naslouchá a cítí prostě mráz na zádech, protože vzájemně je to úplně jiný svět. Čili ano, já samozřejmě vstup do NATO podpořím," prohlásil 30. dubna 1998 Jiří Vyvadil v Senátu.

14 1
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik