Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vede se mu dobře... Za sebe musím říct, že mi chybí. To, že byl vyobcován za porušení "kodexu blogera" , se mi nelíbí vzhledem k tomu, že mám své negativní zkušenosti s cenzory na Bigblogeru tak i tady...

2 0
možnosti
Foto

Takže dva články o panu Hermánkovi skončily v Hyde parku, ten od VIPa Jílka stále visí na hlavní stránce. Jílek sice začíná u dr. Honzáka, ale půlka textu je věnována Hermánkovi, velice negativně.

Víc k nestrannosti adminů nelze dodat. Řeči o cenzuře jsou naprosto správné, projde jen to, co se adminům hodí do krámu.

3 1
možnosti
Foto

řeči o cenzuře tu vede někdo, kdo není dospělý a nikdy sem neměl vstupovat, pokud slovo cenzura nechápe a pasuje ho do prostředí, kde byl při vstupu srozuměn s pravidly. Dospějte už, slušelo by se.

1 2
možnosti
Foto

Mě drtí jak tu často padá slovo cenzura. Tady je to soukromé médium a je věcí majitele jaká si nastaví pravidla a koho sem vůbec pustí. Podobné je to i s třeba s Facebookem. Když si někdo založí vlastní blog na vlastních stránkách a někdo ho tam bude omezovat, pak lze mluvit o cenzuře. Tady ne.

Ale co považuji za největší srandu je to, že tento web patří panu Babišovi a nejvíce tu o cenzuře řvou právě ti, co ho nejvíce adorují ;-D;-D;-D.

3 1
možnosti
Foto

R^trochu níže tady dole v diskuzi svůj náhled na cenzuru obšírněji vykládám... jsem na slovo cenzura ve zdejším prostředí naprosoto alergická, jako na slovo házené bez obsahu, jen s cílem vzbudit sebou samým pozornost na domnělou křivdu.

2 1
možnosti
Foto

tady už ne. Asi byl neoblíben a nepsal krásné blogy, ale i při všech zločinech které spáchal je pro mě principiálně nepřijatelné, že byl odejit navíc z diskuze vyplývá, že ne všem vadil, je to pouze koncenzus mezi adminy a poškozenými. Za sebe...setkával jsem se s ním v diskuzích málo, ale když začal tapetovat, jednoduše jsem neodpovídal a byl klid...mně tedy nijak extrémně nevadil.

2 0
možnosti
MS

Asi byste si měl přečíst vyjádření adminů (např. níže pana Boháčka). Pokud byl pan Hermánek n ě k o l i k r á t upozorněn na své nevhodné chování v diskusích a nedbal toho, tak je to jen jeho problém. Nemá smysl dělat z něj mučedníka.

0 0
možnosti
AT

Prolétnul jsem Preslerův poslední blog pojatý jako rozhovor s Hermánkem a rozloučení s ním. Snažil se vysvětlit proč ho vyšoupli. Když si jeho velmi vágní, uplakané informace dám do souvislosti s tím jak se zde na blogu prezentovali oba pánové, mám právo se domnívat, že důvody nebyly takové, jaké se oba snaží naznačit a podsunout adminům.

1 0
možnosti
ČP

Mimochodem, i to odsunutí blogů o pan Heřmánkovi do Hyde Parku o něčem svědčí.

Že zdravím adminy.

1 0
možnosti
JK

O něčem svědčí spíše tento Váš komentář.

3 0
možnosti
LM

L80u73k38a55s 26M40a70d25l53e

25. 11. 2018 0:31

San si dal jenom blazny,jak jednou budeme prstickem hrabat a helemese je to tady

Charta,STB,68,Bila Labut,Zapadni Berlin.....;-)

0 0
možnosti
Foto

Jsou tady vesměs dospělí lidé. Asi by tedy stálo za úvahu eliminovat na nějakou dobu bohulibou činnost administrátorů a ponechat zdejší prostor bez jejich naléhavé péče. A např. po půlroce vyhodnotit, zda to bylo dobře nebo špatně. Domnívám se, že by se nic zvláštního nestalo.

2 1
možnosti
AT

Pokud to nevíte, majitel média zodpovídá za jeho obsah. Pokud jsou prezentované urážlivé a nepravdivé informace, musí zasáhnout, jinak by se sám vystavil trestnímu postihu.

1 0
možnosti
Foto

H24a63n13a 68V47l25k29o96v38á

24. 11. 2018 21:59

Ještě jsem nečetla diskusi níže, prolétla jsem ji zběžně a tento odkaz neviděla - k vysvětlení asi toto:

https://presler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=689014

0 0
možnosti
OK

O22t30a 47K54i87n18c

24. 11. 2018 21:32

A kde je Petřík?

2 1
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik