Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdybyste se podíval na jeho facebook, našel byste tam jeho babišovsky uplakaný post kde naříká, že mu účet zrušili. Důvod byl prostý. Pan Hermánek se prostě domníval, že si může dovolit všechno. A upřímně řečeno, asi po tom vyhazovu i toužil, protože teď může mít pocit jakéhosi mučedníka.

9 2
možnosti
JS

Nějak nechápu rozdíl mezi censurou a názorem "on si myslil, že si může dovolit všechno". Četl jsem řadu jeho příspěvků, pochopitelně ne všechny, ale v těch, které jsem četl, jsem nenašel žádné porušení našich zákonů. Neupírám správci právo kohokoliv z diskuse vyloučit, ale velmi bych uvítal, kdyby pan správce oznámil,vyloučil jsem toho a toho za tento příspěvek.

3 0
možnosti
Foto

Říkala jsem si, že až ho určité osoby úspěšně vyštípou, bude mnohým chybět.

8 4
možnosti
Foto

domnívám se, že se "vyštípal" docela sám

13 3
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik