Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-) Copak Hermánek, ale kde je mlíkař8-o Věřím, že mnohým v této ,,komunitě" nejen blogerské, ale i mnohým ,,takydiskutérům", chybÍ. Už nemají komu nadávat do estébáků, a tak jim zbejvá už jen ten Babiš, přechodně třeba i Nohavica, či tak;-)

9 0
možnosti
Foto

I43v88a64n 65M54a57r79e96k

24. 11. 2018 20:38

P.Jiroudku. R^R^R^

2 0
možnosti
RE

Párkrát jsem myslel na to, kdy se tu po něm začne stýskat. Ale zmizelo jich víc, např. Milan Radek.

5 0
možnosti
Foto

Když jsem ho tu nějaký čas nepotkal, trochu jsem se o něj bál, nicméně pak mě napadlo podívat se na facebook. Že by mi scházel, to je asi moc expresivní výraz, ale rozhodně mi tu nevadil.

5 0
možnosti
Foto

Jeho mentorské flirtování směr - já nezkušená - on zkušený ;-Dbylo okouzlující v každém případě, mile jsme se špičkovali, drobně uráželi v narážkách...a další diskuzi jsme jeli jakože nic. Nevadil mi.:)

1 0
možnosti
TH

On je sice na druhé straně barikády, a to dost totálně, ale respektoval jsem ho. Má rozhled a je velmi inteligentní. Ač "třídní nepřítel", tak bych mu nic zlého nepřál.

7 0
možnosti
Foto

A občas je i vtipný. Ten "advocatus diaboli" je tu a tam potřebný, abychom intelektuálně a mravně nezlenivěli!

4 0
možnosti
SB

https://presler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=689014

Tento blog pana Preslera je věnován panu Hermánkovi. Tady se dozvíte všechno.

Bohužel na hlavní stránce blobů vydržel jen asi dvacet minut a poté byl stažen do osobního archívu pana Preslera, ale tak stále je, takže si ho můžete přečíst.

4 1
možnosti
Foto

nemáte pravdu, je Hyde parku

2 0
možnosti
PK

Řady diskutujících s opačnými názory řídnou a pak že nemáme cenzuru..taky jsem s nim nesouhlasil často, ale že by mluvil vulgárně?

6 1
možnosti
Foto

nejdříve mu zakázali psát a potom i diskutovat. Nějak nechápu proč, když jsou tady diskutéři, kteří tady vulgarismy častují prezidenta i premiéra a mohou psát i diskutovat.

10 2
možnosti
Foto

to není o vulgarismech, ale o plevelení diskuzí.

5 2
možnosti
Foto

Musím se přiznat, že právě dnes mě napadlo, že mi tu trochu chybí, ne tak jeho trolení v diskusích, ale jeho některé provokativní blogy a některé střízlivé příspěvky v diskusích. Jeho dobrým zvykem bylo v sobotu publikovat hodně provokativní článek, snad aby se lidi moc netěšili z víkendu. Já jsem se těmto článkům, a reakcím na ně v diskusi, vždy rád zasmál. :-)

Stačí mrknout na jeho profil na facebooku

https://www.facebook.com/jiri.hermanek.14

2 1
možnosti
ZJ

.... rád ho NEMÁM, ale doufám, že jen třeba přechodně marodí. Jestli to tak je, což je moje čistá spekulace, tak mu přesto přeju uzdravení

2 0
možnosti
Foto

J47a32n 85P21r50a77ž52á53k

24. 11. 2018 18:35

Nevím. Politicky jsme se absolutně neshodli, ale vymezili jsme si určité společné téma a na něm se dokázali špičkovat s humorem. Šlo o ženské, pochopitelně.

A ještě něco k Vašemu článku, je pravda, že spousta blogerů a diskutérů se osobně nezná, ale za sebe mohu říct, že není nad to, pokud k takovému kontaktu "z oka do oka" dojde.

1 0
možnosti
Foto

K81a26r65e34l 91M34á49d95l87e

24. 11. 2018 18:57

Tak já to mám naopak. Ne že bych se s ním politicky absolutně shodl, ale v padesáti procentech jsem s ním souhlasil. Někdy s výhradami, ale třetina byla na lajk. Ale naopak mi vadil, když zabrousil - jak píšete - na ženské. Když do článku o něčem úplně jiném přihodil puberťácké chvástání, kolik mu padlo do postele východoněmeckých turistek. To jsou silácké hovory osmnáctiletejch kluků v hospodě, ale pro důchodce se to vůbec nehodí.

1 1
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik