Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Když jsem s panem Hermánkem mluvil naposledy, tak byl v úžasné psychické pohodě. Ale pak mně prozradil jednu věc, o které si údajně cvrdlikají vrabci na střeše. Prý se do něj zamilovala nějaká blogerka, která má iniciály R.K a on se raději přestal přispívat z obavy o svou pověst.

Snad jsem to pohlaví a iniciály nepopletl.

Komu já teď budu dávat plus?

:-)

4 4
možnosti
Foto

R^jupí:-) díky... mám mechanismy, jak jej získat zpět a uplně normálně mu vecpat do hlavy, že nejkouzelnější je Se špatnou pověstí a mnou zkaženej:-)

8 0
možnosti
LH

Čím konkrétně se pan hermanek provinil neudržel krok a ústa? .... To jen aby za chvíli nebyla Idnes jen médium pro vyvolené... Kde se smí nadávat jen s davem.... Elfové asi zasáhli.... asi se na to taky vykaslu = čekám radostné výkřiky konečně od vyvolených :-)))))

5 0
možnosti
Foto

Také jsem si před časem všiml, že z blogu zmizel pan Hermánek. Příčinu jsem neznal, teď jsem se dozvěděl, že mu sem byl přístup zablokován. Upřímně řečeno, ani mi tu moc nechybí. Ty jeho provokativní články a jeho údajná dřívější spolupráce s StB mi zase až tak moc nevadily. Jeho články jsem prostě obvykle nečetl.

Vadilo mi ale jeho trollení v diskuzích pod některými články. Když si na některý cizí článek zasedl, tak jeho diskuzi v podstatě úplně znehodnotil tím, že reagoval snad na každý diskuzní příspěvek krátkým poštěknutím. Zřejmě se tak snažil co možná nejvíce lidí nas..at. Docela jsem tedy uvítal, že toto trollení odtud zmizelo. :-/

5 1
možnosti
LH

Čím konkrétně se provinil?

3 0
možnosti
Foto

Asi před půl rokem zmizel ze dne na den bloger Josef Hejna. Mám pocit, že byl smazán a zmizely všechny jeho blogy. Tuším, že to přišlo po ironickém článku kritizujícím Okamuru. Píší se zde mnohem horší věci a nic se po nich neděje, takže jsem se tomu smazání hodně divil. Je zajímavé, že zde po zmizení Josefa Hejny nikdo nic nevykřikoval o "cenzuře".

1 0
možnosti
LH

A souhlasíte s tím?

0 0
možnosti

P83a48v95e52l 27Č53e54r13n83ý

24. 11. 2018 19:46

Hermánek byl prostě vykopnut, pro něj žádná novinka. Pro podvody s karmou byl kdysi vykopnut z blogu Lidovek , potom byl rychle vyštípán z blogu Týden.cz a nakonec i ze zdejšího blogu, kde asi vydržel nejdéle... :-)

6 0
možnosti
Foto

Hmm smazali ho protože nerespektoval pravidla majitele. Já jsem idnes nikdy nebral jako svobodné médium. Jestli chcete mít úplnou svobodu, tak si musíte pořídit vlastní doménu.

9 0
možnosti
JK

Kdo chce, ten se s panem Hermánkem může virtuálně setkávat dle libosti, stačí využívat nekonečný prostor internetu.

1 0
možnosti
JV

J83i82r58i 57V23r56a15b40e85c

24. 11. 2018 19:42

Mě stačí heřmánkový čaj ;-D

3 1
možnosti
AL

Časem cenzor Banga & spol dovolí pouze ty jedině správné názory a příspěvky.

Nastane krásná doba, kdy se bude pouze chválit, posílat pusinky a srdíčka a dávat si navzájem palce nahoru. Kolik už zde zmizelo pod různými záminkami nádherných blogerů a diskutujících, jen proto, že nechtěli uhnout.

Není nadto, když mají všichni stejný názor.

To by bylo, aby to nebylo.

!!

9 5
možnosti
AL

Pane Dlouhý, děkuji Vám za článek.

3 2
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik