Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Hermánek si nejprve vysloužil (po několikáté a po mnoha výstrahách a mnohém porušení Kodexu blogera) přesunutí svých článků mimo hlavní stranu Blogu iDNES...a totéž se analogicky dá říct o jeho diskutování a proto se podle pravidel připravil i o možnost diskutovat. Za administraci Karel Boháček

10 1
možnosti
VV

To je mi pane Bohacku nad slunce jasne, ale cim si to vyslouzil pan Josef Hejna? Ten byl podle mne jeden z nejslusnejsich blogeru i diskuteru,

0 0
možnosti
VR

Že by mi nějak chyběly ty jeho hloupé provokace a neustálé zaplevelování diskuzí, nemůžu říctRv

2 0
možnosti
PH

Však on se reinkarnuje.

1 0
možnosti
JV

Tak je pravdou, že těsně před tím, než pan Hermánek definitivně zmizel z diskusí, to už docela přeháněl. Zřejmě spoléhal na to, že admini nebudou mít odvahu dát mu permanentní ban. Na jednu stranu to rozhodnutí chápu, ale přestože jsem s ním nesouhlasil prakticky v ničem a v diskusích mi jeho názory nijak nechybí, považuji doživotní zákaz za poměrně přísný trest.

1 0
možnosti
VV

Je, to je pravda. Ale vzpominam si jak se kdysi vybodoval a nesmel diskutovat. Tak zamoroval blog neustale novymi clanky, v nichz reagoval na prispevky pod nimi. Take jich dokazal za den napsat snad 5, i kdyz to nebylo povoleno, ale on mel dlouho takovy zvlastni status.

5 0
možnosti
Foto

Přidávám se k tomu, že panu Hermánkovi nepřeji nic zlého, ale na rozdíl od vás, mně oobně vůbec nechybí. Jeho příspěvky mi nikdy nic nepřinesly a z jeho osoby mi bylo občas na bli.... nevolnost od žaludku.... a to jen z toho, co o sobě napsal.

10 1
možnosti
JU

J18i94ř93í 69U58r76b33a74n

24. 11. 2018 20:43

Karma, takhle by to tu mělo fungovat, ale i díky cenzorům a mnohdy přerostlému egu některých blogerů nefunguje. Bohužel...

3 0
možnosti
Foto

cenzoři:-/...no prostě jsou nějaká pravidla. Tak to zkrátka je.

1 0
možnosti
Foto

Máte samozřejmě pravdu, je vždy škoda, když se nelze podělit o vzájemná stanoviska na stupidní novinářské články s inteligentním člověkem. Karma R^

3 6
možnosti
Foto

I51v55a15n 46M21a78r21e97k

24. 11. 2018 20:33

P., Hermánek byl odejít, To se stávalo i za komárů a asi je to tu zase ?

Ale mě by zajímalo i kde zmizel p. "TOP" blogger Peszyński ?

Připomíná mi to scény z jednoho krásného filmu "Skřivánci na niti" . . . . Kde jsou všichni ti . . . . .?8-o

4 6
možnosti
Foto

Hermánek se v diskusích protrollil až k banu a já to vítám. Byl jsem jedním z postižených, kterým pravidelně plevelil diskuse pouze svými jednoslovnými výkřiky. Naprosto cíleně, protože téma mu nevonělo.

13 5
možnosti
Foto

Nechci se opakovat. Více jsem k tomu napsal v diskusi pod včerejším článkem p. Preslera.

https://presler.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A181123_689014_blogidnes

3 0
možnosti
VD

No díky za komentáře, měl jsem fakt obavy, že se mu něco stalo, jak píšu, není už nejmaldší, a ukazuje se, že on je jen "smazaný ". a tak nevím jestli blog nevzít zpátky :-). No ale napadá mě, jestli to bylo dobře ho mazat, vždyť vstanou noví trollové, a je otázka k adminům, jestli má cenu mazat trolla zaběhlého ,renomovaného a profláklého, když se místo něj na 100% objeví noví, ale neznámí .A proč vůbec mazat někoho, kdo je pro 50% komunity ztělesněním stupidity, ale pro druhých 50% zřejmě hlasatel jejich názorů.

Moje diskuse s panem Hermánkem se týkali hlavně Ruska, on tam nikdy nebyl, a rusky neumí ale měl zasvěcený postoj znalce, já tam osm let žil a z ruštiny mám státnici a postoj antagonistický k jeho. Ale když se vrátím k podstatě svého blogu a Rusku, tak bych použil okřídlenou frázi z ruského kresleného filmu O kocourovi Leopoldovi. :Ребята давайте жить дружно. "Děcka buďme kámoši":-)

1 0
možnosti
AL

Vžádném případě, když jste byl tak dlouho v RF!

Co když jste nastrčenej a vaše články slouží Putinovi k potlačování lidských práva a ničení USA a EU?

1 3
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik