Diskuse

Prééémium

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S potěšením konstatuji, že na vás nedopadla tvrdá pěst kohosi z idnesu a nebyl jste přesunut do hyde parku, jako před časem pan Beránek, který napsal podobný blog na téma idnes premium. Já se zpoplatněním určitých článků nemám problém, ovšem co mi vadí je, když mezi těmi za peníze jsou i ty, které v současné době informují o situaci kolem koronaviru. Nemyslím takové, jako že ta či ona hvězdička má rýmičku nebo že kolem ní poskakuje služebnictvo, ale zásadní informace, které by měly být zdarma.

Vějíčky jako že to mám za korunu mně nenalákají, ani to, že se můžu koukat na četníky nebo fantomase nebo jakékoliv jiné filmy, které si dnes může pořídit kdokoliv sám a zdarma na youtube nebo si je prostě stáhnout. Zkrátka, abych byl ochoten zadat číslo své kreditky a zaplatit, to by musel idnes a kdokoliv jiný podat mnohem kvalitnější placenou nabídku než primitivní bulvár.

2 0
možnosti
PL

Na Idnes chodím především kvůli relativně slušným a vtipným diskuzím.

Zdejší Prémium jsem si pro mé pohodlí zaplatil - ta "pade" měsíčně za to stojí, že mi nemusí být líto, kdybych k některým článkům neměl přístup. Tím spíš mě mrzí, kolik chtějí za otevření článků na Reflexu nebo na iHned, kde si rád doplňuji zprávy - 150 za jejich Prémium už se mi dávat nechce (1500 Kč ročně!) a to bych jejich Prémium za obdobných "pade" docela moc rád bral...

Diskuze na iDnes Prémium: příspěvků je nesrovnatelně méně (max. 10%?), jsou "uvážlivější" než ve volné sekci a právě proto mi tam dost často chybí ta štáva, vtip a místy až "ztřeštěnost" veřejné pláže oproti učesanosti pláže hotelové...

Diskutéři: Mám pocit, jako by se všichni "důležití" blogeři domluvili, že na iDnes Premium zásadně nebudou chodit diskutovat a ani ho nebudou nikde jinde zmiňovat.

6 0
možnosti
Foto

I10v29a78n 48M72a10r25e61k

10. 4. 2020 6:57

Tak v tom případě Vám doporučuji nezpoplatněný "seznam.sk", tam zjistíte, jak mají vypadat "seriozní informace". Veselé Velikonoce přeji.

0 2
možnosti
Foto

I73v37a68n 30M56a52r16e51k

10. 4. 2020 8:06

Pardon, omlouvám se, jedná se o "centrum.sk". R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik