Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trochu mimo téma, ale snad mi to mazací admin odpustí. Podíval jsem se na váš profil a rozesmálo a potěšilo mě vaše PS. Je dobré vědět že nejsem sám, kdo si s interpunkcí neděla starosti. Upřímně napsáno, dost v tom plavu a více si dávám záležet na i a y než na zbytečnostech jako čárky mezi slovy.;-D

0 0
možnosti
KB

K13a73r19e51l 66B79u60l16v95a

8. 12. 2018 23:04

Pěkně se na tu dobu vzpomíná. Díky za trochu nostalgie.

0 0
možnosti
Foto

No moc pěkné vzpomínky to tedy nebyly, když člověk neměl šanci vidět a poslouchat co se mu líbilo doma.

2 0
možnosti
VD

Jj, tento motiv - refrén písně Ally Pugačové- Miliony rudých růží , je docela oblíbený mezi ruskými rappery, něco jako kontrast, tj, jako by čeští rappeři s oblibou používali nějakou pasáž z známé písně Karla Gotta , nebo v horším případě od Helenky Vondráčkové. Kromě Egora Krita tento motiv použil i můj oblíbený Basta v písni Gandža (Mariuanna nambr uanna :-) ) pouze se změnou " Miliony rudých dní " https://www.youtube.com/watch?v=RYMsW1fWEVg

0 0
možnosti
Foto

Pro zástupce mé generace příjemné překvapení. Ještě že mají v Rusku ten index, aspoň se nikdo nenapálí.R^:-) Karma.

0 0
možnosti
Foto

V Maďarsku měli super krámky s metalovým "vybavením". Vzpomínám jak jsem si přivezl super kazetu skupiny Destruction. Co se týká těch zákazů, myslím, že je to to nejlepší, co může kapelu potkat :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo a většina z nich byla pečlivě ukrytá v průjezdech domů a dvorcích.

0 0
možnosti
Foto

Koukám že pan Dosoudil má opačný názor ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dobrý, to jsme v tom vlaku jeli asi spolu. O rok později už jsem viděl Motorhead na západě po mé emigraci. Ale já z onoho vlaku rozhodně stejnou zkušenost jako vy nemám. A to jsem sebou tahal hromady kazet, triček, několik LP desek- paradoxně jsem si nejvíce považoval LP Omegy. Zatímco Maďaři si nás prohlíželi s úsměvem, Česloslovenští celníci se nás pokoušeli povraždit pohledy ale protože nás bylo hodně, tak nás nechali být. Ze vzpomínek ještě vím, že najít ten Volán stadion byla opravdu síla. Jel jsem tam z Keleti pu asi 40 minut taxíkem a řidič se mě při placení ptal jestli jsem Slovák nebo Čech. Hrdě jsem prohlásil že jsem z Ostravy, z Moravy a ještě, vidouce jeho nechápavý pohled jej ujistil že jsem Čech a on mi dal slevu. A pak mi řekl, že Slováka by si vychutnal. Inu, Magyar. Ale koncert to byl suprovní, i když jsem se divil, že to Lemmy ustál s tím množstvím plechovek s pivem co tam vypil.

2 0
možnosti
VD

jj, nostalgie, ty desky jsem si kupoval taky, ne Omegu, ale z maďarských V moto rock a Pokolgép, , poslední, pokud se nepletu byli právě jako předkapela Motorhead. Ale při dalších koncertech - Iron Maiden, Helloween, jsem už takovou blbost neudělal. Dav mě smýkal sem a tam a já místo abych se soustředil na koncert jsem jen tiše trnul o osud elpíček v tašce. Po Budapešti jsme jezdili MHD, načerno, když nás jednou chytla revizorka, dělali jsme totální trotly. A paní revizorka se nedala, přinutila nás vystoupit, ukázala nám kde se kupují lístky, přinutila nás je koupit, počkala s námi na další autobus a v autobuse nás přinutila si je cvaknout. Pohoda. čestná remíza 1:1. :-). Popis hraniční kontroly je pravdivý, ale je fakt, že na podobného exota jsem narazil jen jednou, jindy to bylo bez problémů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik