Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavý, že obálku s pruhem neztratí nikdy:))

1 0
možnosti
Foto

I77v29a89n 84V61e90s76e67l67ý

22. 11. 2018 12:36

Jestli ono to není tím, že dopis, i s pruhem, je základní poštovní službou stejně jako doporučený balík a nad tím dohlíží ČTÚ. Tak mi to napsali přímo z tohoto úřadu na dotaz zda mi pošta může místo doručení balíku do ruky napsat, že se o doručení ani nepokusila a já mám šupajdit na poštu. Balík do ruky/na poštu jsou komerční služby pošty a nad těmi ČTÚ dohled nemá. Stejně to může být i u příspěvku pana Rozsívala níže.

0 0
možnosti

Posílám už nějaký čas hodně balíků přes ČP ale ještě nikdy se mi ani u jednoho nestalo že by nebyl včas doručen.

0 0
možnosti

blahopřeji, a přeji i nadále.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik