Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musíte se smířit s demokracií a pak to budete snášet lépe

0 1
možnosti

Taky velkej dík za blog, o ruské muzice nemám fakt nejmenší ponětí a překvapilo mě, že existuje i něco jiného než Alexandrovci:-)

0 0
možnosti
Foto

Nezmínil jste snad nejlepší a ve světě nejslavnější ruskou kapelu, ARKONA, v čele s užasnou Mashou Aripovou

https://www.youtube.com/watch?v=bW0-UxyXpUo

0 0
možnosti

Děkuji za tento blog, Václave. Trochu to ve mně hnulo pamětí a vzpomněl jsem si na "ruské" kapely z 80 let, kterých jsem měl sice poskrovnu, ale byly. A věřte, že vedle Judasů a Ironů ostudu nedělaly. Bohužel ze všech těch (byly tři) jsem dohledal jen Černé kafe a jejich Vesnici. Tak si teď můžete ošmáknout něco z garážového ruského heavy z 80. let. Mimochodem Rabfak je fakt super. ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Y36BqK5xcd0

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik