Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím (a psal jsem o tom), že pro pozitivní ovlivňování domácích odpůrců je tato akce spíše kontraproduktivní. Jako protestu a podpoře tomu osobně také rozumím.

0 0
možnosti
LK

Tak já pochybuju, že zrovna gayům v Rusku tohle pomůže, protože je to přesně naopak. Pokud Putin and his boys chtějí vybičovat lid k větší netoleranci, pak naopak nemají lepší možnost než pustit obrázky či videa (mimochodem, dělají to, v běžných zprávách týkajících se homokomunity) z nějakého západního Prajdu.

0 0
možnosti
PK

Já mám zase LG televizi.

0 0
možnosti
KV

Už jsem se lekl, že ten pochod dělají kvůli náboženským diktaturám okolo Perského zálivu. Když to dělají kvůli Putinovi, hned se mi bude lépe spát.

2 0
možnosti
LC

V zásadě proti obsahu blogu nic nemám, popisujete skutečnost. Ovšem doplnil bych, že všude je něco. Mám kratší zkušenost z USA a delší z Kanady. Pohyboval jsem se v prostředí dobře situované střední třídy. Pokrytečtější společnost v otázkách sexuality jsem jinde neviděl. Když jste s nimi hovořil v práci, připadali mně všichni skoro svatí a nejen v této věci vůči všemu možnému neuvěřitelně chápaví a vstřícní. Ale jen do chvíle než se to dotýkalo jich samých. V tom okamžiku prrr. Mají na to i zkratku - NIMBY. Nebo, český kolega na výletě v "divočině" svlékl čtyřletého chlapečka do naha a ten se cákal ve vodě na břehu jezera. Kolemjdoucí turistka z toho málem dostala hysterický záchvat. Měl bych k vyprávění mnoho zážitků při kterých by se průměrnému středoevropanovi zastavoval rozum. Takže, všude je něco.

2 0
možnosti
JK

J79i90ř48í 71K28o63s17e83k

20. 8. 2015 16:27

Dříve se razilo heslo : Já jsem horník - kdo je víc ?

Nyní se razí heslo : Já jsem gay - kdo je víc ?

Můj názor je, že by měl být průvod žen - matek - s heslem :

Dala jsem život dalšímu občanovi - kdo udělal pro naši společnost víc.

5 3
možnosti
Foto

Ještě se razí další heslo:

"Kdo si více plivne na Rusko a na Putina"

4 4
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik