Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím s vámi,popis je přesný. R^

0 0
možnosti
Foto

Tak ta karma, tedy žádná sláva. Takovou mám jen když pěji chválu na svůj vůz.

A chvála se stupňuje, brzy mu bude šestnáct a odpisy se zastavily na nule.

Takže jezdím jen za pojistné, údržbu a PHM a spotřebou přispívám své vlasti na spotřební dani.

1 2
možnosti

J39a14r82a 19R83a25n57k

30. 6. 2015 22:37

Jiri, uz zacinate repete jako pan Petrik, ohanet se karmou je uz dost ubohe, znate ty odpovedi o klubu Pratel:-/

1 1
možnosti
Foto

Tak mi připadne, že panu Hermánkovi závidíte, jelikož si s argumenty v jeho článcích nevíte rady.

3 3
možnosti
Foto

To máte náhodou pravdu, pane Petříku. S argumenty pana Hermánka si neví rady více lidí. Hlavně mají problém je tam najít. Ono, kde nic není... znáte to.

4 0
možnosti

Ajajaj, okurková sezona už nám začala;-).

1 0
možnosti

Tak jste si odflusl věčný hledači čehokoliv a život půjde dál, že?

Snad brzy najdete nějaké to "čehokoliv" a nebudete se muset vybíjet na autorech blogu.

3 1
možnosti

Vidím, že autora pan Hermánek zaujal tak, že mu stál za na psání blogu. Pan Hermánek, jako jakýkoliv bloger může psát co chce, že je třeba neděle, i když je pondělí, může tomu skálopevně věřit a v diskusích to obhajovat, jak chce, pokud je vše v mezích slušnosti a zákona. Na konci to, autore píšete a žak nevím, proč jste napsal tento blog. Já jsem vlastně nepochopila co jste tím chtěl říct.:-)

4 2
možnosti

Omlouvám se za překlepy.

1 0
možnosti
Foto

Tak tak. Pana  Hermánka čtu rád, neb poskytuje zcela netušené informace, spojitosti nespojitelného, někdy ve stylu dada či nonsens. Vnáší do mého života světlo a radost. Radost z toho, že ač jsem o dost starší, moje skleróza a demence je mnohem menší. R^

7 1
možnosti
Foto

Čím to měříte, pane kolego? Tedy alespoň diskutérský kolego. Nebo je snad nějaký Pavel Dvořák autor?

1 2
možnosti
Foto

Musím říct jednu věc, vnímání světa mám s panem Hermánkem rozdílné vskutku maximálně možně, ale tento blog mi přijde zcela zbytečný .

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik