Kde je Hermánek ?

Ať chceme nebo ne, jsme komunita. Komunita blogerů idnesu v celém spektru názorů a povah, upřímnosti i demagogie, hlouposti, naivnosti i geniality, romantiky i pragmatismu, takový miniprůřez společností.

Dalo by se říct, že jsem si už zvykl na oportunistické komentáře, mých blogů věnovaných Putinově diktatuře od pana Hermánka, dokonce si vzpomínám, že při hledání pravdy jsem minimálně jednou připustil remízu. A posledních pár měsíců nic.

A tak mě napadlo. Kde je Hermánek? Blogy na idnesu jsou pro mě osobně zábava, ventilace pocitů a názorů, a sebekriticky přiznávám taky ješitnost v podobě pozitivní karmy pohladí. Taky jsem měl období, že jsem mizel. Období, kdy mě životní realita sešrotovala tak , že jsem neměl na nějaké blogy ani pomyšlení. Karmy i statistická čtenost mizela ve víru reality a mě to bylo ukradené. „ Lidé už neměli myšlenky na filosofa a ušlapali ho „ 

A tak mě  znova napadá. Kde je Hermánek? Není nejmladší ,  a tak ?  Nevím, netuším, jen jsem zaznamenal absenci jeho komentářů, které bych sice označil absolutními mínusy, mým protipólem, ale které patří k koloritu blogů idnesu

Osobně se jako blogeři většinou neznáme, a tady prezentujeme své názory a úvahy , ale většinou ve zkratce, diktované potřebou zaujmout stanovisko. Ale reálný život sice tyto úvahy  dost připomíná , ale i tak  nás nutí do kompromisů. Antibabiš , ale hladový, a tak se cpu párkem z Kosteleckých uzenin. Možná bychom zjistili při osobním kontaktu, že ten trollí debil takový vůbec není, a že moje kategorické odsuzování něčeho má taky slabé stránky.

Takže pane Hermánek , netuším co se děje a kam jste zmizel, ale přeji Vám ať je s vámi vše v pořádku a věřím, že jestli budete mít náladu tak se do komunity blogerů idnesu zase vrátíte. Samozřejmě s Vámi nebudu souhlasit a budu si myslet něco, za co by mě cenzor příspěvek smázl, ale to nic nemění na tom, že v lidské rovině bychom se k sobě měli chovat slušně a respektovat se. Hodně štěstí a věřím, že se zase objevíte, pane Hermánek,

Autor: Václav Dlouhý | sobota 24.11.2018 18:18 | karma článku: 33,69 | přečteno: 2019x
  • Další články autora

Václav Dlouhý

Spravedlnost made in Putin

Dnes byl v Moskvě odsouzen opoziční politik Alexej Navalný na 2 roky a 8 měsíců vězení nepodmíněně. Nezájem Ruska o světové mínění je samozřejmost, ale Kreml odsouzením demonstruje i nezájem o vlastní zákony.

2.2.2021 v 18:58 | Karma: 24,55 | Přečteno: 521x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Šaškárna Navalného nebo Zemana ?

Naše hradní ztělesnění všeho moudra po delší době opět promluvilo a hodilo mezi spodních deset milionů zase pár intelektuálních perel. Mne osobně zaujaly jeho perly o Navalném.

1.2.2021 v 8:25 | Karma: 28,64 | Přečteno: 851x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Kam ještě klesne Kreml ?

Několikrát jsem chtěl v poslední dny napsat blog na téma další kremelské zvrhlosti, ale než jsem se k tomu dostal, tak režim vyrukoval s další a další. Teď ale klesl opravdu na dno. Pro boj s opozicí zneužívá i děti.

21.1.2021 v 21:21 | Karma: 21,64 | Přečteno: 585x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Svérázy Putinovy diktatury

Dnešní odpoledne jsem spolu s dalším milionem diváků sledoval stream o návratu Alexeje Navalného do Moskvy. Návrat nuly, jak ho označují místních kremlotrolové, byl docela dramatický a odhalil ubohost současného Putinova režimu.

17.1.2021 v 21:09 | Karma: 28,93 | Přečteno: 719x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Návrat ztraceného Navalného.

Tento týden ruský politik oznámil, že ukončuje svoji rekonvalescenci v Německu a v neděli 17.1. se vrací do Moskvy. Leteckou linkou Berlín-Moskva ruské společností s výmluvným názvem Poběda ( Vítězství).

14.1.2021 v 17:26 | Karma: 19,21 | Přečteno: 760x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Vymítání Putina z Kremlu.

Jsou různé způsoby jak se národy zbavují diktátorů. Nejběžnějšími způsoby jsou revoluce, převraty, či atentáty. Jeden sibiřský šaman na to jde ale jinak, rozhodl se Putina vymítat.

12.1.2021 v 20:14 | Karma: 18,68 | Přečteno: 367x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Putin a spol. , otravy s ručením omezeným

Kauza otravy látkou novičok ruského opozičního politika Alexeje Navalného se v současné době odsunula mimo zájem našich médií, což je možná škoda, protože v Rusku díky jejímu poslednímu vývoji, zájem o ni naopak silně narůstá.

9.1.2021 v 6:33 | Karma: 21,86 | Přečteno: 614x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

FSB: Zabíjet a čistit

Kauzu otravy Navalného sleduji dlouhodobě a její poslední vývoj momentálně rezonuje Ruskem, bez ohledu na vánoční atmosféru. A tak pro ty, co dnešek nestráví jen přípravou štědrovečerní večeře, trocha současné ruské reality.

24.12.2020 v 6:47 | Karma: 24,23 | Přečteno: 719x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Prééémium

Tak tu máme Idnes v akci. Prémium na kvartál za korunu. Všichni sedíte doma v karanténě, nudíte se, a tak chceme svým čtenářům udělat dárek, a vůbec to není kvůli tomu, že to nikdo nečte.

10.4.2020 v 6:38 | Karma: 26,13 | Přečteno: 639x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Vláda za tři, Babiš za pět.

Asi je předčasné hodnotit celkově, jsme jen v půlce „školního roku“. Takže se jedná jen o předběžné známky a mnozí se mnou určitě souhlasit nebudou. Ale za mě za tři, tj. dobrý. Kromě propadajícího premianta.

25.3.2020 v 9:34 | Karma: 24,47 | Přečteno: 667x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Yntelygent

Jako prakticky každému i mně koronavirus komplikuje plány. Už týden sedím doma a počítám. Jestli to bude trvat ještě měsíc, a to asi bude, příjdou problémy s penězi. Napadá mě řešení. Ne úplně dokonalé, ale přece. Brigáda.

20.3.2020 v 19:03 | Karma: 14,77 | Přečteno: 491x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Zajímavá čísla

Na Seznamu se dnes objevila zpráva, že počet úmrtí na koronavirus v Evropě již přesáhl počet úmrtí v Azii. A tak mne napadá: proč asi ? A hlavně: můžeme z toho něco vyvodit ?

19.3.2020 v 8:24 | Karma: 13,06 | Přečteno: 668x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Antichvilkaři

Tak nám Milion chvilek oznámil další demonstraci. Na prvního března, tentokrát proti Křečkovi. A společnost to jako obvykle rozdělilo.

14.2.2020 v 9:29 | Karma: 38,46 | Přečteno: 7736x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Prezident je mrtvý, ať žije předseda.

Osobně si myslím, že nejvhodnější pozice pro Putina je místo na lavici obžalovaných u Haagského tribunálu. Přesto jsem se nemohl ubránit určitému zvrácenému obdivu k jeho poslední domácí politické manipulaci.

18.1.2020 v 9:29 | Karma: 22,13 | Přečteno: 585x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Malý velký nok

Pan doktor Vyvadil podal trestní oznámení na starostu Řeporyjí Pavla Novotného za jeho vystoupení v ruské televizi. A mne napadlo, co je pan Vyvadil zač? Tedy myslím charakterově.

15.1.2020 v 20:47 | Karma: 36,69 | Přečteno: 2573x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Rusofob kam se podíváš.

Rusofobie je důležitý prvek současné ruské propagandy. Něco jako podlý imperialista pro komunisty. Umožňuje vzbuzovat u jednodušších spoluobčanů pocit života v obklíčení zavilými nepřáteli.

12.1.2020 v 9:07 | Karma: 43,29 | Přečteno: 9646x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

War is over .

Současný konflikt mezi USA a Iránem spěje ke konci, přesněji řečeno k příměří. Tragédie letu Teherán-Kijev byla jeho smutnou tečkou. Jaké jsou tedy varianty příčin katastrofy a co z nich plyne ?

10.1.2020 v 7:18 | Karma: 17,40 | Přečteno: 473x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Babylóne táhni pryč !

Ve svých příspěvcích na téma ruský rock, se většinou věnuji mladším kapelám, které zpravidla současný Putinův režim nemusí. Teď se k nim ale i přidaly legendy osmdesátých. A mají podporu. Být putinovým sociologem, tak se zamyslím.

8.1.2020 v 20:16 | Karma: 13,14 | Přečteno: 483x | Diskuse| Kultura

Václav Dlouhý

Solejmání – dobře mu tak

Přiznám se, že arabskou politiku moc nesledují. Orientální machiavelismus všichni spolu proti všem je na mě moc únavný. Zabili nějakého generála, no a co? Než jsem pochopil , co to bylo zač. A zjistil jsem to z ruské televize.

6.1.2020 v 19:25 | Karma: 35,15 | Přečteno: 1672x | Diskuse| Společnost

Václav Dlouhý

Vpřed do minulosti aneb Vítězošílenství 2020

Začátkem roku asi mnohé napadne.“A co nás letos čeká ?“ Taky by mě to zajímalo. Ale jsou tací, kteří už v tom mají jasno. Jako třeba V.V.Putin. Největší událost roku 2020 bude podle něj návrat do roku 1945. A Zeman bude přitom.

3.1.2020 v 17:30 | Karma: 16,99 | Přečteno: 357x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Věčný hledač čehokoliv. P.S. kašlu na interpunkci :-)

Seznam rubrik